czwartek, 9 czerwca 2016

Początek | The Beginning

17. sierpnia 2020, Biuro MON

- ...z takimi siłami wojna jest z góry przegrana! - zdenerwowany powiedziałem prosto w twarz Ministrowi Obrony Narodowej, Maciejowi Witkowskiemu.
- Staramy się w naszej mocy wynegocjować jakieś wsparcie, ale wszyscy są na nie - odpowiedział.
- Jak to? Przecież nie mogą tak po prostu wydać Polski Rosji, rozumiem napiętą sytuację końca drugiej WŚ, ale nie teraz!
- Większość krajów Unii nie przepada za nami od czasu gafy Tuska... - wyjaśnia.
- Ale mnie żaden Donald nie obchodzi! Chyba są dosyć przyzwoici żeby chociaż w jakimś stopniu udzielić pomocy - przerwałem mu.
- Nie, póki co nie. - odpowiedział z żalem.
Nagle zadzwonił telefon. Poprosił mnie abym wyszedł z gabinetu. Z niechęcią to zrobiłem, jednak w mojej głowie rodził się plan, plan uratowania Polski przed tą chołotą...

Kilka godzin później, mieszkanie 12A.

Trwała tu impreza pilotów z 1. EPLM. Były drinki, wódka, ładne panie i wszystko co trzeba na dobrej imprezie.
- Chłopaki! Mam plan jak pozbyć się Ruskich raz na zawsze! Pamiętacie konflikty na Bałkanach, zwalczanie bojówek w Niemczech, obalenie powstania komunistów w Finlandii? Moi starzy kumple z tamtych lat pomogą nam w tej wojnie!
- Hurra!
Udało mi się zwiększyć morale, trudniej będzie ściągnąć 'starych kumpli'...

========================================================================

17th September 2020, Minister of National Defence Bureau

- ...the war is already lost with our current forces! - I said to Maciej Witkowski, the Minister of National Defence of Poland.
- We'ry trying our best to get any kind of support, but everyone denies - he answered.
- But why? They can't give Poland to Russia, just like at the end of WW2!
- Most of the EU doesn't like us since Tusk's blunder... - explains.
- I don't care about Donald! They are enough decent to send any help. - I interrupted.
- No, not yet. - he answered with regret.
Suddenly the phone rang. He asked me to leave the room. I did it with reluctance, I had a plan though, a plan to get rid of those Russians...

Few hours later, apartment 12A.
The party was going on, every pilot of 1st EFR was here. Vodka, drinks, nice ladies, everything that a good party needs.
- Guys! I've got a plan to get rid of the Russians for ever! Remember Balkan conflicts, German militia problem and communist rise in Finland? Old friends of mine from these days are going to help us fight this war!
- Hurrah!
I've succesfully increased the morale, the tough part was to bring 'old friends' here...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz