wtorek, 28 czerwca 2016

Fronty Zamykają Się | The Fronts Are Closing In

3. września 2020, baza 1. EPLM

Tego dnia mieliśmy czas na dopracowanie naszych taktyk, jak i samolotów. Po wykładzie i krótkiej odprawie w sali, wszyscy rozeszli się do hangarów, do swoich maszyn. Razem z Maddie pracowaliśmy w jednym hangarze.
- Jak ci idzie? - spytałem.
- Prawie kończę - odpowiedziała.
Wstałem, podszedłem do jej F-16 i zauważyłem dosyć szczególne zmiany, głównie kosmetyczne. Jak to na kobiety przystało. Przy kabinie domalowała emblemat 1. Skrzydła Myśliwskiego oraz orzełka z Sidewinderem.
- Przydałoby się zmienić krzyże na czerwone gwiazdy, co nie? - zażartowałem.
- Haha, no tak - zaśmiała się.
Ja natomiast zdecydowałem domalować przy kabinie emblemat Dywizjonu 303 - najbardziej skutecznego dywizjonu podczas Bitwy o Anglię. Na nosie domalowałem szczęki rekina, a na statecznikach pionowych zamalowałem szachownicę i namalowałem czerwoną gwiazdę w biało-niebieskiej obwódce.
- A ta gwiazda to po co? Chcesz powtórki sprzed kilku dni? - spytała podenerwowana.
- Spokojnie, szachownice na skrzydłach zostają, więc mnie poznacie. Podobno znasz się na lotnictwie Stanów Zjednoczonych, co nie?
- No tak, a co to ma do rzeczy?
- Alaska, Agresorzy, coś ci to mówi?
- Aaa, ok, teraz rozumiem. - zaśmiała się.
- Chodź, zobaczymy co inni zrobili.
Obok był hangar Adama i Alexa. Dzięki wspólnej pracy pewnie dobrze się już poznali.
- I jak chłopaki? - spytałem.
- A dobrze - zgodnie odpowiedzieli.
Obaj za dużo nie zmienili - domalowali kilka oznaczeń zestrzeleń.
- I co, i tyle?
- No na to wychodzi. - powiedział Adam.
- Nic innego nam nie przyszło do głowy. - dokończył Alex.
Nagle wbiegło dwóch zdyszanych pilotów, jeszcze w kombinezonach.
- Kapitanie, raport! - powiedział jeden z nich wręczając mi nieco pogniecioną kartkę.
'Rosyjskie dywizje zbierają się w okolicy 4 kilometrów od pobrzeży Warszawy. Okolice patrolują Flankery i Fulcrumy.'
Pogniotłem kartkę i wyrzuciłem do kosza. Otworzyłem drzwi hangaru i zakręciłem palcem na znak wylotu. Wszystkie maszyny zostały ustawione na pasie.

Był to piękny widok, tyle F-16, F-4, MiGów-29 i Mirage'ów w jednym miejscu, gotowych do boju...

========================================================================

3rd September 2020, 1. EFR airbase

Today was the day of learning and customizing our aircraft. After a quick lesson of tactics and a short briefing, everyone headed to hangars, to their plane. I was working with Maddie in a single hangar.
- How is it going? - I asked.
- Almost done - she answered.
I got up and walked to her F-16. The main changes were cosmetic. She painted the emblem of 1st Fighter Wing and an eagle with a Sidewinder next to the cockpit.
- You should change the crosses to red stars, huh? - I joked.
- Haha, pretty much yes. - she laughed.
I decided to paint the emblem of the 303 Squadron - the best fighter squadron during Battle Of Britain. I've painted shark jaws on the nose and painted a red star on the rudder.
- What's with the red star? You want to get mistaken again? - she asked.
- Calm down, the checkerboards on the wings are going to stay, so you will recognize me. I thought you know US Air Force, huh?
- Yes, but what's the connection?
- Alaska, Aggressor Squadron?
- Ah, ok, now I get it. - she laughed.
- Come, we'll check what others did.
Next to us were Adam and Alex. They've probably met each other by working together.
- What's up guys? - I asked.
- Good - together they answered.
They didn't change much - only kill marks were painted.
- So, that's all?
- Seems like that. - said Adam.
- We didn't have any other ideas. - finished Alex.
Suddenly, two of the pilots ran in.
- Captain, report! - said one and gave me a creased sheet of paper.
'Russian divisions are gathering near Warsaw. Flankers and Fulcrums are patrolling.'
I crumpled the paper and threw it to the trash bin. I opened the hangar doors and signaled that we are rolling. All of the aircraft was set on the runway.

A beautiful view, all those F-16s, F-4s, MiGs-29 and Mirages in one place, ready for combat...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz